Wednesday, July 29, 2015

මේ බ්ලොග් එක ගැන (About this blog)

මේ මාතෘකාව ලිවීමට සිත ඇති වූයේ වැරදි අවබෝධයන් ඇති වීම වලක්වා ලීම උදෙසාය. මෙය ලියන්නේ මම මගේ ජීවිතය ගැන, ගිහි ජීවිතය ගැන, කල කිරීමෙන් එසේත් නැත්නම් මහණ දම් පිරීමට සසුන් ගත වන අදසකින් නොවේ.හුදෙක්ම යහපත් චේතනාවකින් පමණක්මය.  මෙය කියවූ කෙනෙක් මගෙන් ඇසූ ප්‍රශ්නයක් නම් ඇයි දස සිල් මෑණියක් වී මහණ දම් නොපුරන්නේ මන්ද කියාය. යම් දිනක එය මට අවශ්‍ය වුවහොත් මා එය කරනු ඇත. වර්තමානයේ එබදු අදහසක් මා තුල නැත. යටි අරමුණු බලාපොරොත්තු මුකුත්ම නැත. Being spiritual doesn't mean that you are disable. Majority think it is a weakness.That is crazy. This is about contributing for the well being of yourself and others.

ඔබ මෙන්ම තරුණ වියේ කෙනෙකු අත් දකින සියලු දේ අත් දකිමින් හා වින්දනය කරමින් ජීවත් වන මට හැඟෙන දේවල් ප්‍රකාශ කිරීමක් පමණක්මය මේ. මම කිසිවක් ගැන කල කිරී නැත. වර්තමානයේ බොහොම උද්යෝගයෙන් හා නිරතුරු සතුටින් ජීවත් වන මට ඒ තත්වයට පැමිණි ආකාරය හා අවබෝධ වූ දේවල් බෙදා ගන්නටයි මේ ප්‍රයත්නය. මේ ගත කරන ජීවිතය ගැන මම අත්ශයින් තෘප්තිමත්ය. 

I really enjoy this life with every single experience. Writing this blog does not mean I prevent life. This is about letting life to blossom with love and compassion.

මා රචනා කරන මේ බ්ලොග් එක කියවා යම් අයෙක් ගේ සිත පහන් වේද එය සන්තුශ්ටියක්මයි.

මෙය ලිවීමට පාදක වූ කතා වස්තුව මෙයයි.  
මගේ ජීවිතය වෙනස් කල ශ්‍රේෂ්ඨ ගුරුතුමා මට මුණ ගැසුනේ මීට වසර කීපයකට පෙරයි. එය මා කරන ලද බරපතල කුසල කර්මයක ප්‍රතිපලයක්ය . ඔහු මට මග පෙන්නුවේය. එතැන් පටන් මා ඒ මාර්ගය ඔස්සේ ගමන් කිරීමට පටන් ගතිමි. මට අවබෝධ වෙන ආකාරයෙන් සරලව සතුටෙන් ජීවත් වීමේ , නිවනේ මාර්ගය පෙන්වූ  එතුමා ට මම මුලු හදවතින්ම නිරන්තරයෙන්ම කෘතවේදීය. ඔහු කෙරෙහි මා තුල ඇත්තේ අපරිමිත ආදරයක් හා කෘතවේදීත්වයකි. එය කිසිදා වෙනස් නොවන්නකි. පටාචාරාවට බුදු හාමුදුරුවන් හමු වූ ආකාරයෙන් මටද මගේ ගුරුතුමා හමු විය. එතැන් පටන් ඇති වූ ජීවිතාවබෝධය  නිසා නෙළුම් මලක් මෙන් මේ මොහොතේ මම ජීවත් වෙමි.

The infinite love and greatfulness towards my spiritual guru is never ending. If I'm in somewhere today at this moment the thanks should go to him. He showed me the way towards realizing things and I have lived that way since then. He never asked to follow him or he never tried to teach anything. But he clearly showed the way and said knowledge is not realization. From my entire self and whole heart full of love I mention about him here. Few words cannot express the much greatfulness and love towards him. 

ධර්මාවබෝධය පිණිස මා තුල තිබූ කැමැත්ත මුතුන් මිත්තන්ගේ පටන් පැවත එන්නක් විය හැක. සංසාරයේ විවිධ ආත්ම භාවයන් වල එකිනෙකට වෙනස් ආකාරයෙන් ඉපිද මේ මග යන්නට මා පෙරුම් පුරන්නත් කුසල් රැස් කරන්නත් ඇති. අනගාරික ධර්මපාල තුමාගේ {dති සහෝදරයෙකුගෙ පුතෙකු වූ මගේ සීයා වන දොන් ජුවානිස් හේවාවිතාරණ  තුල තිබූ බුද්ධිය හා අවබෝධය පුදුම සහගතය. බුද්ධ ශාසනයේ පැවැත්ම උදෙසා  අමිල සේවාවක් කල ඔවුන් ශ්‍රෙෂ්ඨ පුද්ගලයන්. අද මේ මොහොතේ මම ඔවුන් සිහිපත් කරන්නේ අතිශය කෘතවේදීත්වයෙනි. 

මේ මොහොතේ මේ පොළව මත ජීවත් වන ජීවිතය වෙනුවෙන් උදව් උපකාර කල මගේ දෙමාපියන් ඇතුලු හැමෝටම, හැ කෙනෙක්ටම මම මගේ හදවතින්ම ස්තූතිවන්ත වෙමි. අද මම සියල්ල දෙස බලන්නේ අතිශය කෘතවේදී හැඟීමකිනි.


By: වින්ධ්‍යා හේවාවිතාරණ


2 comments:

  1. Wow! you doing a great job

    ReplyDelete
  2. I really hope to visit Sri Lanka one day

    ReplyDelete


What do you think?

It’s your turn.

Please feel free to share your experiences, opinions, thoughts in the comments box below.